Перші 3000 дол / міс в туризмі
5-ти тижневий МОНІТОРИНГ туристичної компанії з виходом на чистий прибуток 3000 дол / міс!
В процесі ви отримаєте:

Тверезий аналіз діяльності вашої компанії

Створення вогняного офферу

Виявлення і зупинка ЗЛИВУ БЮДЖЕТУ

Аудит бухгалтерської та юридичної документації

Чистку вашої компанії

Грамотно налаштовану рекламну компанію

Впровадження та налаштування CRM програми

Зазначення на слабкі місця

Аналіз наявних пропозицій і розробку власної унікальної пропозиції на туристичному ринку

Аудит наявних менеджерів. Хто є слабкою ланкою в компанії? Підбір кращих фахівців туристичної сфери

Розуміння в цифрах - скільки вкладаємо, скільки отримуємо. Бачення вашого бізнесу в цифрах, техніка «КАЛЬКУЛЯТОР»
Підпишись на наші сторінки в соціальних мережах і отримай безкоштовно
«Питання Рентген на співбесіді»
А також, отримуй щодня найсвіжіші секрети і рекомендації в туризмі!
Кому потрібен онлайн-практикум?
Ви роздумуєте над відкриттям своєї турагенції
Ви займаєтеся відкриттям своєї турфірми вже зараз
У вас є діюча компанія, але ви нею не займаєтеся, і грошей вона вам не приносить
У вас є турфірма, ви посадили директора і менеджера, але ГРОШЕЙ НЕМА
Вам дісталася турфірма, і ви не знаєте з якого боку і як до неї підійти
У ВАС Є КОМПАНІЯ, ВИ ПРАЦЮЄТЕ, АЛЕ ВОНА НЕ ПРИНОСИТЬ ВАМ 3000 дол / МІС ЧИСТОГО ПРИБУТКУ
ЧОМУ З НАМИ?

Ми самі з'їли на цьому собаку
Наша компанія працює ще з 2007 року. Ми самі зливали бюджет, набивали гулі, і знову пробували. І у нас вийшло! Вся витримка знань за ці 14 років зібрана в даному практикумі.

100% фокусування на практиці
Ми показуємо виключно стратегії і тактики, розбираємо нюанси, даємо живі приклади. Всі етапи практикуму - це концепції і приклади, а не переказ того, що вже багато разів написано.

Структурованість і легкість матеріалу
Інформація представлена у вигляді покрокових інструкцій, зрозумілих навіть новачкові. Практикум створений для власників турагенцій і складений зрозумілою їм мовою.
Стань учасником і отримай:
Дізнавайся, впроваджуй і отримуй зворотний зв'язок від експерта
Виведи свою турагенцію на чистий прибуток 3000 дол \ міс під керівництвом викладача.
Спеціально для вас ми підготували унікальний формат роботи - онлайн-практикум з викладачем

ВИКЛАДАЧ практикуму -
Каріна Жураєва
Власник мережі туристичних агенцій «Сузір'я Туризму». Компанією відправлено понад 24 000 туристів
Більше 10 років в туризмі
Відвідала понад 40 країн
Більше 3000 осіб пройшли авторський курс навчання в сфері туризму в 17 країнах світу
Запуск і юридичне оформлення понад 500 туристичних компаній
Написала книгу «3 дня і ти в туризмі», яка успішно продається в 18 країнах світу
Автор програми автоматизації турагенцій «Турагент Нового Століття»
Кандидат географічних наук, читаю лекції в університетах Києва
Автор курсу з туризму для першого інтернет роботодавця «WORKLE»
Співпраця з ООН у сфері навчання по туризму
Програма практикуму
ПЕРШІ 3000 дол / МІС В ТУРИСТИЧНОМУ БІЗНЕСІ з викладачем

1 УРОК.
Аналіз наявного
- Чи правильно вибраний офіс. Слабкі та сильні сторони.
 - Як оформлена зовнішня реклама: вивіска, рекламна продукція - візитки, фірмовий бланк, конверти для туристів.
 - Організаційно-правова форма.
 - Вибір групи оподаткування.
 - Аналіз первинки, проплат, звітності.
 - Кількість працівників в компанії.
 - Режим роботи.
 - Аналіз сайту.
 - Аналіз наявної рекламної компанії.
 - Упаковка бізнесу. До перевірки готові.
 - Забираємо зайве, додаємо потрібне.
 

3 УРОК
Моніторинг або вибір CRM програми
- Заглядаємо в «чорний ящик».
 - Де зберігається база по вашим клієнтам? Чи ведеться звітність?
 - Плюси і мінуси наявної звітності.
 - Можливості CRM програми.
 - Сумісність, інтеграція з іншими програмами.
 - Вибір CRM програми.
 - Картка клієнта. Картка операції. Картка звернення. Картка завдань.
 - Звітність.
 - Панелі моніторингу.
 - Основні помилки і ризики.
 - Впровадження CRM програми.
 

5 УРОК
Моніторинг пропонованого офферу. Створення вогняного оферу
- Аналіз наявного офферу. Розміщуємо переваги і недоліки.
 - Оцінка вашого офферу, виправляємо прогалини.
 - Докручуємо ваш оффер.
 - Сегментування наявної цільової аудиторії.
 - Мозковий штурм. Пошук нової ЦА.
 - Складання списку прямих і непрямих конкурентів.
 - Виявлення сильних і слабких сторін конкурентів.
 - Дослідження торгових пропозицій та інтернет-маркетингу конкурентів.
 - Вибір ніші, детальне опрацювання.
 - Алгоритм створення вогняного офферу.
 - Створюємо ваш OFFER.
 - Робимо хорошу упаковку.
 

2 УРОК
Парсинг (моніторинг) персоналу. Перегляд зарплати, посадових обов'язків, мотивації.
- Парсимо персонал. Розкриваємо «чорний ящик».
 - Як зрозуміти, хто працює менше. Хто слабка ланка?
 - 5 ключових питань при співбесіді.
 - Грамотний підбір персоналу.
 - Перелік посадових обов'язків.
 - Скільки платити?
 - Мотиваційна дошка, штрафи.
 - Аналітика продажів.
 - Планування продажів.
 - Прописуємо правила поведінки менеджерів в різних ситуаціях.
 - Записуємо відео інструкцію, уникаючи повторюваних дій.
 - Скрипти для менеджерів.
 

4 УРОК
Аналіз і оцифровка підприємства
- Збір та обробка даних. Оцифровуємо наявні показники: кількість замовлень, прийнято до виконання, обсяг замовлень, конверсія в продажі.
 - Оцифровуємо трафік: обсяг трафіку, дохід на відвідувача, середній чек.
 - Оцифровки витратної частини: витрати на маркетинг, собівартість матеріалів, оплата праці, забезпечення роботи, невидимі платежі.
 - Розраховуємо ROI.
 - Калькулюємо: прихід, витрати, податок, прибуток, відсоток.
 - Візуалізація даних.
 - Планування продажів. Відштовхуючись від грошей, які хочемо заробляти, малюємо чітку картину, розуміючи, скільки потрібно обслужити, залучити і перетворити в угоду клієнтів.
 - Розраховуємо бюджет на рекламну компанію.
 - Період окупності.
 - Перший прибуток.
 - Види звітів в аналітиці.
 

6 УРОК
Аналіз, докрутка і запуск рекламної компанії.
- Аудит каналів залучення клієнтів. Вихід в блакитний океан.
 - Сайт або landing page - розставляємо правильні акценти.
 - Дизайн. Візуальне сприйняття. Фото живих людей.
 - Заголовки. Копірайтинг. Вогняний OFFER
 - Продажний сайт. Форма захоплення.
 - Кроссейл, даунсейл, акції.
 - SEO просування.
 - Запуск рекламної компанії в Google, Yandex. Семантичне ядро, настройка компанії.
 - Просування в соціальних мережах: Instagram, Facebook, VK. Розробка контент плану.
 - Свій YouTube канал.
 - Оцінка ефективності інтернет-реклами.
 

7 УРОК
Аналіз наявних механізмів продажу туру. Корекція
- Прощупуємо клієнта
 - Техніка «Проста і відкрита подружка»
 - Запалюємо туриста.
 - Прокачуємо свою експертність.
 - Техніка «А поговорити? »
 - Збільшуємо комісію.
 - Техніка «Плюшки».
 - Техніка «Закидаємо вудки».
 - Техніка «Турбота».
 - Ситуація SOS - інструкція.
 - З приїздом! Техніка «А що хорошого?»
 - Техніка «Відгук з Ваших слів».
 - Створюємо систему, щоб уникнути повторюваних дій.
 
Кожен з 7 уроків проходить за спеціальною схемою роботи
Ця система приведе вас до гарантованого результату за 1,5 місяці командної роботи

Покрокові інструкції і спільна робота з викладачем

Домашнє завдання і додаткові матеріали для навчання

Можливість спілкування з викладачем в телефонному режимі і в месенджерах (viber, whatsapp, telegram)

Розбір домашнього завдання і коментарі викладача
ЧОМУ ВАМ ПОТРІБНО СКОРИСТАТИСЯ НАШИМ ОНЛАЙН-практикумом?
ВПІЗНАЄТЕ СЕБЕ?

Ви стали заручником своєї туристичної компанії, продаючи тури разом з менеджером, ви не виходете на бажані результати. Ваші менеджери можуть частіше дозволити собі відпочинок, ніж ви.

У вас постійний головний біль закрити витрати: оренду, зарплати, податки тощо, і тільки потім ви можете дозволити власну зарплату з того, що залишилося.

Ви розумієте, що за бухгалтерії у вас повний АТАС !!! При думці про перевірку, вас долає тремтіння.

Ви закладаєте гроші на рекламний бюджет НА АВОСЬ, не проводячи паралель між витратами і вихлопом з реклами. Не аналізуєте яке джерело по рекламі найбільш ефективне?

Втрачаєте клієнтів і повторні продажі, не застосовуючи CRM програму. Немає контролю з відпрацювання всіх звернень клієнтів. Немає статистики по менеджерам - хто продає, а хто байдикує, хто краще відпрацьовує дзвінки, а хто зустрічі? У кого вище закриття угод?

Ви втомилися боротися з плинністю кадрів, і зливом клієнтів разом з черговим співробітником.

Ви думаєте про вашу компанію і вдень і вночі, і змушені вирішувати всі проблеми офісу, в тому числі і ваших менеджерів, постійно перевіряючи їх.

Іноді Ви не розумієте до чого ця «мишача возьня». Весь вантаж на вас, все вирішення питань теж. А зарплата ваших менеджерів часом вище вашої.

Ви не можете відразу відповісти який у вас дохід, яка видаткова частина? Скільки ви заробили в минулому місяці? Скільки за минулий рік? Які у вас щомісячні витрати?

Зливаєте гроші, самі не розібравшись в цьому, покладаючись на «фахівців» по створенню сайту і рекламної компанії.

Виходите на ринок черговою «сірою» турагенцією-пакетиником, не запропонувавши нічого унікального і не зацікавивши вашого клієнта чимось «смачненьким»!

																			





