Перші 3000 дол / міс в туризмі
5-ти тижневий МОНІТОРИНГ туристичної компанії з виходом на чистий прибуток 3000 дол / міс!
В процесі ви отримаєте:
Тверезий аналіз діяльності вашої компанії
Створення вогняного офферу
Виявлення і зупинка ЗЛИВУ БЮДЖЕТУ
Аудит бухгалтерської та юридичної документації
Чистку вашої компанії
Грамотно налаштовану рекламну компанію
Впровадження та налаштування CRM програми
Зазначення на слабкі місця
Аналіз наявних пропозицій і розробку власної унікальної пропозиції на туристичному ринку
Аудит наявних менеджерів. Хто є слабкою ланкою в компанії? Підбір кращих фахівців туристичної сфери
Розуміння в цифрах - скільки вкладаємо, скільки отримуємо. Бачення вашого бізнесу в цифрах, техніка «КАЛЬКУЛЯТОР»
Підпишись на наші сторінки в соціальних мережах і отримай безкоштовно
«Питання Рентген на співбесіді»
А також, отримуй щодня найсвіжіші секрети і рекомендації в туризмі!
Кому потрібен онлайн-практикум?
Ви роздумуєте над відкриттям своєї турагенції
Ви займаєтеся відкриттям своєї турфірми вже зараз
У вас є діюча компанія, але ви нею не займаєтеся, і грошей вона вам не приносить
У вас є турфірма, ви посадили директора і менеджера, але ГРОШЕЙ НЕМА
Вам дісталася турфірма, і ви не знаєте з якого боку і як до неї підійти
У ВАС Є КОМПАНІЯ, ВИ ПРАЦЮЄТЕ, АЛЕ ВОНА НЕ ПРИНОСИТЬ ВАМ 3000 дол / МІС ЧИСТОГО ПРИБУТКУ
ЧОМУ З НАМИ?
Ми самі з'їли на цьому собаку
Наша компанія працює ще з 2007 року. Ми самі зливали бюджет, набивали гулі, і знову пробували. І у нас вийшло! Вся витримка знань за ці 14 років зібрана в даному практикумі.
100% фокусування на практиці
Ми показуємо виключно стратегії і тактики, розбираємо нюанси, даємо живі приклади. Всі етапи практикуму - це концепції і приклади, а не переказ того, що вже багато разів написано.
Структурованість і легкість матеріалу
Інформація представлена у вигляді покрокових інструкцій, зрозумілих навіть новачкові. Практикум створений для власників турагенцій і складений зрозумілою їм мовою.
Стань учасником і отримай:
Дізнавайся, впроваджуй і отримуй зворотний зв'язок від експерта
Виведи свою турагенцію на чистий прибуток 3000 дол \ міс під керівництвом викладача.
Спеціально для вас ми підготували унікальний формат роботи - онлайн-практикум з викладачем
ВИКЛАДАЧ практикуму -
Каріна Жураєва
Власник мережі туристичних агенцій «Сузір'я Туризму». Компанією відправлено понад 24 000 туристів
Більше 10 років в туризмі
Відвідала понад 40 країн
Більше 3000 осіб пройшли авторський курс навчання в сфері туризму в 17 країнах світу
Запуск і юридичне оформлення понад 500 туристичних компаній
Написала книгу «3 дня і ти в туризмі», яка успішно продається в 18 країнах світу
Автор програми автоматизації турагенцій «Турагент Нового Століття»
Кандидат географічних наук, читаю лекції в університетах Києва
Автор курсу з туризму для першого інтернет роботодавця «WORKLE»
Співпраця з ООН у сфері навчання по туризму
Програма практикуму
ПЕРШІ 3000 дол / МІС В ТУРИСТИЧНОМУ БІЗНЕСІ з викладачем
1 УРОК.
Аналіз наявного
- Чи правильно вибраний офіс. Слабкі та сильні сторони.
- Як оформлена зовнішня реклама: вивіска, рекламна продукція - візитки, фірмовий бланк, конверти для туристів.
- Організаційно-правова форма.
- Вибір групи оподаткування.
- Аналіз первинки, проплат, звітності.
- Кількість працівників в компанії.
- Режим роботи.
- Аналіз сайту.
- Аналіз наявної рекламної компанії.
- Упаковка бізнесу. До перевірки готові.
- Забираємо зайве, додаємо потрібне.
3 УРОК
Моніторинг або вибір CRM програми
- Заглядаємо в «чорний ящик».
- Де зберігається база по вашим клієнтам? Чи ведеться звітність?
- Плюси і мінуси наявної звітності.
- Можливості CRM програми.
- Сумісність, інтеграція з іншими програмами.
- Вибір CRM програми.
- Картка клієнта. Картка операції. Картка звернення. Картка завдань.
- Звітність.
- Панелі моніторингу.
- Основні помилки і ризики.
- Впровадження CRM програми.
5 УРОК
Моніторинг пропонованого офферу. Створення вогняного оферу
- Аналіз наявного офферу. Розміщуємо переваги і недоліки.
- Оцінка вашого офферу, виправляємо прогалини.
- Докручуємо ваш оффер.
- Сегментування наявної цільової аудиторії.
- Мозковий штурм. Пошук нової ЦА.
- Складання списку прямих і непрямих конкурентів.
- Виявлення сильних і слабких сторін конкурентів.
- Дослідження торгових пропозицій та інтернет-маркетингу конкурентів.
- Вибір ніші, детальне опрацювання.
- Алгоритм створення вогняного офферу.
- Створюємо ваш OFFER.
- Робимо хорошу упаковку.
2 УРОК
Парсинг (моніторинг) персоналу. Перегляд зарплати, посадових обов'язків, мотивації.
- Парсимо персонал. Розкриваємо «чорний ящик».
- Як зрозуміти, хто працює менше. Хто слабка ланка?
- 5 ключових питань при співбесіді.
- Грамотний підбір персоналу.
- Перелік посадових обов'язків.
- Скільки платити?
- Мотиваційна дошка, штрафи.
- Аналітика продажів.
- Планування продажів.
- Прописуємо правила поведінки менеджерів в різних ситуаціях.
- Записуємо відео інструкцію, уникаючи повторюваних дій.
- Скрипти для менеджерів.
4 УРОК
Аналіз і оцифровка підприємства
- Збір та обробка даних. Оцифровуємо наявні показники: кількість замовлень, прийнято до виконання, обсяг замовлень, конверсія в продажі.
- Оцифровуємо трафік: обсяг трафіку, дохід на відвідувача, середній чек.
- Оцифровки витратної частини: витрати на маркетинг, собівартість матеріалів, оплата праці, забезпечення роботи, невидимі платежі.
- Розраховуємо ROI.
- Калькулюємо: прихід, витрати, податок, прибуток, відсоток.
- Візуалізація даних.
- Планування продажів. Відштовхуючись від грошей, які хочемо заробляти, малюємо чітку картину, розуміючи, скільки потрібно обслужити, залучити і перетворити в угоду клієнтів.
- Розраховуємо бюджет на рекламну компанію.
- Період окупності.
- Перший прибуток.
- Види звітів в аналітиці.
6 УРОК
Аналіз, докрутка і запуск рекламної компанії.
- Аудит каналів залучення клієнтів. Вихід в блакитний океан.
- Сайт або landing page - розставляємо правильні акценти.
- Дизайн. Візуальне сприйняття. Фото живих людей.
- Заголовки. Копірайтинг. Вогняний OFFER
- Продажний сайт. Форма захоплення.
- Кроссейл, даунсейл, акції.
- SEO просування.
- Запуск рекламної компанії в Google, Yandex. Семантичне ядро, настройка компанії.
- Просування в соціальних мережах: Instagram, Facebook, VK. Розробка контент плану.
- Свій YouTube канал.
- Оцінка ефективності інтернет-реклами.
7 УРОК
Аналіз наявних механізмів продажу туру. Корекція
- Прощупуємо клієнта
- Техніка «Проста і відкрита подружка»
- Запалюємо туриста.
- Прокачуємо свою експертність.
- Техніка «А поговорити? »
- Збільшуємо комісію.
- Техніка «Плюшки».
- Техніка «Закидаємо вудки».
- Техніка «Турбота».
- Ситуація SOS - інструкція.
- З приїздом! Техніка «А що хорошого?»
- Техніка «Відгук з Ваших слів».
- Створюємо систему, щоб уникнути повторюваних дій.
Кожен з 7 уроків проходить за спеціальною схемою роботи
Ця система приведе вас до гарантованого результату за 1,5 місяці командної роботи