Тел. +380442545185, +380672383151.  Україна, м. Київ, вул. Мечникова 22 а, оф. 3.

viber или whatsapp +380672383151, email: zhurayeva@gmail.com skype: karinazhurayeva

В разгар сезона турагенты активно делятся рабочими ситуациями, на проффорумах можно столкнуться с описанием историй, происходивших с туристами. Все истории скорее похожи на крик души агента, так как все турпрофи

с горестью отмечают: туроператоры ситуации создают, а решение ситуаций, в большинстве случаев, перекладывается на плечи агентов, что стоит немалых нервов.

Марьяна Ганусей, ТА Відпочинок! из г. Дрогобыч поделилась своей историей, аппелируя к опыту агентов:

«Колеги! Розказую ситуацію з Джоін апом! Туристи летіли на 6 нч/7 дн в Туреччину. Вночі, за 2 год їм дзвонить гід і говорить,що час вилітати, а туристи тільки 5 днів відпочили.Тур був 29.06 – 5.07. В когось була схожа ситуація? Як компенсовувалось?»

Ситуация в том, что туристов отправили домой 4 июля, вместо 15.20 5 июля! То есть у них забрали один день и одну ночь.

Турагенты активно откликнулись на вопрос Марианны, оказывается это далеко не первый случай и есть предположение, что таким образом оператор регулирует заполняемость рейсов:

«Проблема в тому, що вони мають недозаповненні літаки,тому таким чином їх заповнюють. Але що мене вразило, коли я перевіряла документи в онлайні вже коли була середина туру, то було змінено все, від підтвердження на меншу кількість днів до додаткових авіабілетів. Поражає така наглість!»

На данный момент у агентства «Відпочинок» на руках есть два подтверждения: изначальное на 7 дн/6 ночей и, измененное без их ведома, на меньшее количество ночей.

Мы связались с Марианной 5 июля лично, узнать как ситуация развивается после прилета туристов:

«Я дзвонила вночі на гарячу лінію Джоінів, сказали писати скаргу в електронному виді, по телефону ніхто ніяких пояснень не давав. Вже пройшла доба, а відповіді досі нема ніякої. Сьогодні ще раз надіслала офіційний лист на повернення коштів і прикріпила всі необхідні документи, буду чекати відповіді. На скільки я зрозуміла, у них був напівпустий літак, і таким чином вирішили цю проблему. Бо мої туристи говорили з іншими, то у когось була така ж ситуація, а комусь повезло і на добу більше відпочивали. Проблеми з вильотами почались коли з'явився новий авіаперевізник Yanair. В онайні бронюєш на один час вильоту, а потім його міняють за день до відльоту. Найбільше обурило те, для чого було міняти всі документи, якщо легко доказується що підтвердження бронювання було інше?!»

Коллеги без оптимизма смотрят на финал этой истории: «Ніхто нічого не компенсує. Будуть розказувати, що це авіакомпанія і тд.... Джоин Ап дуже часто переносить рейси більше ніж на 12 годин. Складається враженя, що вони спеціально ставлять спочатку вечірній виліт на повернення, щоб тур бронювали, а потім ...тададам!!!!», высказала свое мнение менеджер ТА Glamour-Tour.

Еще одним наблюдением поделилась менеджер столичного ТА: «Я сейчас отслеживаю у них Болгарию. Вылеты раз в неделю, обратно стоит утренний рейс в 7:40. Как только на ближайший рейс нет мест, они правят время на вечернее.»

Сегодня Джоин Ап ответил ТА Видпочинок, что туристам будет компансировано 25 долларов (тур был стоимостью 590 долл), получается, что ночь проживания в отеле Турции с питанием все включено стоит 625 гривен? О компансации морального ущерба, как мы понимаем, речь даже не идет...

Версия для печати

Вверх