Тел. +380442545185, +380672383151.  Україна, м. Київ, вул. Мечникова 22 а, оф. 3.

viber или whatsapp +380672383151, email: zhurayeva@gmail.com skype: karinazhurayeva

Перші 3000 дол / міс в туризмі

5-ти тижневий МОНІТОРИНГ туристичної компанії з виходом на чистий прибуток 3000 дол / міс!

В процесі ви отримаєте:

Тверезий аналіз діяльності вашої компанії

Створення вогняного офферу

Виявлення і зупинка ЗЛИВУ БЮДЖЕТУ

Аудит бухгалтерської та юридичної документації

Чистку вашої компанії

Грамотно налаштовану рекламну компанію

Впровадження та налаштування CRM програми

Зазначення на слабкі місця

Аналіз наявних пропозицій і розробку власної унікальної пропозиції на туристичному ринку

Аудит наявних менеджерів. Хто є слабкою ланкою в компанії? Підбір кращих фахівців туристичної сфери

Розуміння в цифрах - скільки вкладаємо, скільки отримуємо. Бачення вашого бізнесу в цифрах, техніка «КАЛЬКУЛЯТОР»

Підпишись на наші сторінки в соціальних мережах і отримай безкоштовно

«Питання Рентген на співбесіді»

А також, отримуй щодня найсвіжіші секрети і рекомендації в туризмі!

Кому потрібен онлайн-практикум?

Ви роздумуєте над відкриттям своєї турагенції

Ви займаєтеся відкриттям своєї турфірми вже зараз

У вас є діюча компанія, але ви нею не займаєтеся, і грошей вона вам не приносить

У вас є турфірма, ви посадили директора і менеджера, але ГРОШЕЙ НЕМА

Вам дісталася турфірма, і ви не знаєте з якого боку і як до неї підійти

У ВАС Є КОМПАНІЯ, ВИ ПРАЦЮЄТЕ, АЛЕ ВОНА НЕ ПРИНОСИТЬ ВАМ 3000 дол / МІС ЧИСТОГО ПРИБУТКУ

ЧОМУ З НАМИ?

Ми самі з'їли на цьому собаку

Наша компанія працює ще з 2007 року. Ми самі зливали бюджет, набивали гулі, і знову пробували. І у нас вийшло! Вся витримка знань за ці 14 років зібрана в даному практикумі.

100% фокусування на практиці

Ми показуємо виключно стратегії і тактики, розбираємо нюанси, даємо живі приклади. Всі етапи практикуму - це концепції і приклади, а не переказ того, що вже багато разів написано.

Структурованість і легкість матеріалу

Інформація представлена у вигляді покрокових інструкцій, зрозумілих навіть новачкові. Практикум створений для власників турагенцій і складений зрозумілою їм мовою.

Стань учасником і отримай:

7 ОНЛАЙН-ЗУСТРІЧЕЙ З ВИКЛАДАЧЕМ

7 закритих вебінарів з викладачем на платформі STAR TOUR. Тривалість занять 2-3 години

Домашні завдання З ПЕРЕВІРКОЮ ВІД ЕКСПЕРТА

Викладач особисто перевіряє домашнє завдання і дає рекомендації для роботи над помилками

КОРИСНІ МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ

Методичні посібники, чек-листи, скрінкасти і шаблони оформлення завдань для підрядників

Дізнавайся, впроваджуй і отримуй зворотний зв'язок від експерта

Виведи свою турагенцію на чистий прибуток 3000 дол \ міс під керівництвом викладача.

Спеціально для вас ми підготували унікальний формат роботи - онлайн-практикум з викладачем

single image

ВИКЛАДАЧ практикуму -

Каріна Жураєва

Власник мережі туристичних агенцій «Сузір'я Туризму». Компанією відправлено понад 24 000 туристів

Більше 10 років в туризмі

Відвідала понад 40 країн

Більше 3000 осіб пройшли авторський курс навчання в сфері туризму в 17 країнах світу

Запуск і юридичне оформлення понад 500 туристичних компаній

Написала книгу «3 дня і ти в туризмі», яка успішно продається в 18 країнах світу

Автор програми автоматизації турагенцій «Турагент Нового Століття»

Кандидат географічних наук, читаю лекції в університетах Києва

Автор курсу з туризму для першого інтернет роботодавця «WORKLE»

Співпраця з ООН у сфері навчання по туризму

Програма практикуму

ПЕРШІ 3000 дол / МІС В ТУРИСТИЧНОМУ БІЗНЕСІ з викладачем

1 УРОК.

Аналіз наявного

  1. Чи правильно вибраний офіс. Слабкі та сильні сторони.
  2. Як оформлена зовнішня реклама: вивіска, рекламна продукція - візитки, фірмовий бланк, конверти для туристів.
  3. Організаційно-правова форма.
  4. Вибір групи оподаткування.
  5. Аналіз первинки, проплат, звітності.
  6. Кількість працівників в компанії.
  7. Режим роботи.
  8. Аналіз сайту.
  9. Аналіз наявної рекламної компанії.
  10. Упаковка бізнесу. До перевірки готові.
  11. Забираємо зайве, додаємо потрібне.

3 УРОК

Моніторинг або вибір CRM програми

  1. Заглядаємо в «чорний ящик».
  2. Де зберігається база по вашим клієнтам? Чи ведеться звітність?
  3. Плюси і мінуси наявної звітності.
  4. Можливості CRM програми.
  5. Сумісність, інтеграція з іншими програмами.
  6. Вибір CRM програми.
  7. Картка клієнта. Картка операції. Картка звернення. Картка завдань.
  8. Звітність.
  9. Панелі моніторингу.
  10. Основні помилки і ризики.
  11. Впровадження CRM програми.

5 УРОК

Моніторинг пропонованого офферу. Створення вогняного оферу

  1. Аналіз наявного офферу. Розміщуємо переваги і недоліки.
  2. Оцінка вашого офферу, виправляємо прогалини.
  3. Докручуємо ваш оффер.
  4. Сегментування наявної цільової аудиторії.
  5. Мозковий штурм. Пошук нової ЦА.
  6. Складання списку прямих і непрямих конкурентів.
  7. Виявлення сильних і слабких сторін конкурентів.
  8. Дослідження торгових пропозицій та інтернет-маркетингу конкурентів.
  9. Вибір ніші, детальне опрацювання.
  10. Алгоритм створення вогняного офферу.
  11. Створюємо ваш OFFER.
  12. Робимо хорошу упаковку.

2 УРОК

Парсинг (моніторинг) персоналу. Перегляд зарплати, посадових обов'язків, мотивації.

  1. Парсимо персонал. Розкриваємо «чорний ящик».
  2. Як зрозуміти, хто працює менше. Хто слабка ланка?
  3. 5 ключових питань при співбесіді.
  4. Грамотний підбір персоналу.
  5. Перелік посадових обов'язків.
  6. Скільки платити?
  7. Мотиваційна дошка, штрафи.
  8. Аналітика продажів.
  9. Планування продажів.
  10. Прописуємо правила поведінки менеджерів в різних ситуаціях.
  11. Записуємо відео інструкцію, уникаючи повторюваних дій.
  12. Скрипти для менеджерів.

4 УРОК

Аналіз і оцифровка підприємства

  1. Збір та обробка даних. Оцифровуємо наявні показники: кількість замовлень, прийнято до виконання, обсяг замовлень, конверсія в продажі.
  2. Оцифровуємо трафік: обсяг трафіку, дохід на відвідувача, середній чек.
  3. Оцифровки витратної частини: витрати на маркетинг, собівартість матеріалів, оплата праці, забезпечення роботи, невидимі платежі.
  4. Розраховуємо ROI.
  5. Калькулюємо: прихід, витрати, податок, прибуток, відсоток.
  6. Візуалізація даних.
  7. Планування продажів. Відштовхуючись від грошей, які хочемо заробляти, малюємо чітку картину, розуміючи, скільки потрібно обслужити, залучити і перетворити в угоду клієнтів.
  8. Розраховуємо бюджет на рекламну компанію.
  9. Період окупності.
  10. Перший прибуток.
  11. Види звітів в аналітиці.

6 УРОК

Аналіз, докрутка і запуск рекламної компанії.

  1. Аудит каналів залучення клієнтів. Вихід в блакитний океан.
  2. Сайт або landing page - розставляємо правильні акценти.
  3. Дизайн. Візуальне сприйняття. Фото живих людей.
  4. Заголовки. Копірайтинг. Вогняний OFFER
  5. Продажний сайт. Форма захоплення.
  6. Кроссейл, даунсейл, акції.
  7. SEO просування.
  8. Запуск рекламної компанії в Google, Yandex. Семантичне ядро, настройка компанії.
  9. Просування в соціальних мережах: Instagram, Facebook, VK. Розробка контент плану.
  10. Свій YouTube канал.
  11. Оцінка ефективності інтернет-реклами.

7 УРОК

Аналіз наявних механізмів продажу туру. Корекція

  1. Прощупуємо клієнта
  2. Техніка «Проста і відкрита подружка»
  3. Запалюємо туриста.
  4. Прокачуємо свою експертність.
  5. Техніка «А поговорити? »
  6. Збільшуємо комісію.
  7. Техніка «Плюшки».
  8. Техніка «Закидаємо вудки».
  9. Техніка «Турбота».
  10. Ситуація SOS - інструкція.
  11. З приїздом! Техніка «А що хорошого?»
  12. Техніка «Відгук з Ваших слів».
  13. Створюємо систему, щоб уникнути повторюваних дій.

Кожен з 7 уроків проходить за спеціальною схемою роботи

Ця система приведе вас до гарантованого результату за 1,5 місяці командної роботи

Покрокові інструкції і спільна робота з викладачем

Домашнє завдання і додаткові матеріали для навчання

Можливість спілкування з викладачем в телефонному режимі і в месенджерах (viber, whatsapp, telegram)

Розбір домашнього завдання і коментарі викладача

ЧОМУ ВАМ ПОТРІБНО СКОРИСТАТИСЯ НАШИМ ОНЛАЙН-практикумом?

МИ МОЖЕМО ВСЕ ЗМІНИТИ, ВИ З НАМИ?

ВПІЗНАЄТЕ СЕБЕ?

Ви стали заручником своєї туристичної компанії, продаючи тури разом з менеджером, ви не виходете на бажані результати. Ваші менеджери можуть частіше дозволити собі відпочинок, ніж ви.

У вас постійний головний біль закрити витрати: оренду, зарплати, податки тощо, і тільки потім ви можете дозволити власну зарплату з того, що залишилося.

Ви розумієте, що за бухгалтерії у вас повний АТАС !!! При думці про перевірку, вас долає тремтіння.

Ви закладаєте гроші на рекламний бюджет НА АВОСЬ, не проводячи паралель між витратами і вихлопом з реклами. Не аналізуєте яке джерело по рекламі найбільш ефективне?

Втрачаєте клієнтів і повторні продажі, не застосовуючи CRM програму. Немає контролю з відпрацювання всіх звернень клієнтів. Немає статистики по менеджерам - хто продає, а хто байдикує, хто краще відпрацьовує дзвінки, а хто зустрічі? У кого вище закриття угод?

Ви втомилися боротися з плинністю кадрів, і зливом клієнтів разом з черговим співробітником.

Ви думаєте про вашу компанію і вдень і вночі, і змушені вирішувати всі проблеми офісу, в тому числі і ваших менеджерів, постійно перевіряючи їх.

Іноді Ви не розумієте до чого ця «мишача возьня». Весь вантаж на вас, все вирішення питань теж. А зарплата ваших менеджерів часом вище вашої.

Ви не можете відразу відповісти який у вас дохід, яка видаткова частина? Скільки ви заробили в минулому місяці? Скільки за минулий рік? Які у вас щомісячні витрати?

Зливаєте гроші, самі не розібравшись в цьому, покладаючись на «фахівців» по створенню сайту і рекламної компанії.

Виходите на ринок черговою «сірою» турагенцією-пакетиником, не запропонувавши нічого унікального і не зацікавивши вашого клієнта чимось «смачненьким»!

1200x120.png

В ПІДСУМКУ:

Після практикуму ви отримаєте успішно працюючу туристичну кампанію з щомісячним прибутком 3000 дол на місяць і безцінний досвід, який знадобиться вам в подальшій роботі.

Якщо ви дорожите своїми нервами, часом і грошима.

Завантажити безкоштовно
«Перші 3000 дол / міс в Туристичному Бізнесі»
ГОЛОВНИЙ СЕКРЕТ

Back to top