Реалії сьогодення
Онлайн практикум
В процесі Ви отримаєте:
Підпишись на наші сторінки в соціальних мережах і отримай безкоштовно
«ПРОРАХУНОК ТУРАГЕНЦІЇ, ПЕРЕДБАЧУВАНІ ПРИБУТОК І ВИТРАТИ»
А також, отримуй щодня найсвіжіші секрети і рекомендації в туризмі!
А ТАКОЖ:
ВПІЗНАЄТЕ СЕБЕ?
Дізнавайся, впроваджуй і отримуй зворотний зв'язок від експерта
Запусти свою турагенцію під керівництвом викладача.
Стань учасником і отримай:

ВИКЛАДАЧ практикуму -
Каріна Жураєва
Власник мережі туристичних агенцій «Сузір'я Туризму». Компанією відправлено понад 24 000 туристів
20-річний досвід в туризмі.
Відвідала понад 50 країн.
Кандидат географічних наук, періодично читаю лекції в університетах Києва.
Автор книги "3 дні і ти в туризмі!"
Засновниця мережі туристичних агентств "Сузір'я Туризму" в Україні
Відкрила турагенцію Suzirya Travel у Великобританії у 2023 році
Практикую продаж турів і по цей день. Максимальний чек 40 000 дол. за один тур.
Розробка власних авторських турів.
Випустили більш ніж 3700 студентів по авторським курсам у туризмі.
Запуск та юридичне оформлення більш ніж 530 туристичних компаній.
Співпрацю з ООН у сфері навчання по туризму.
Однією з перших розробила програму автоматизації "Турагент Нового Века" на базі 1С, 2011 рік, якою користувалися багато туристичних компаній в Україні.
Автор курсу по туризму для першого інтернет роботодавця "WORKLE"
Коротко про програму практикуму
"РОБОТА ТУРАГЕНТСТВА ПІД ЧАС ВІЙНИ"

1 УРОК.
Реалії сьогодення.
Наскільки змінилася робота турагентства після початку війни.
- Які особливості.
- Нові тенденції.
- Кардинальні зміни в роботі.
- Які гравці туристичного ринку пішли з ринку.
- Які туроператори з сумнівною репутацією.
- Які нові гравці вийшли на ринок.
- Чи прибутково? «На пальцях» з реальними цифрами та прикладами.

3 УРОК.
Відкриття офіційної турагенції закордоном на власному прикладі.
(Великобританія, Польша, Німеччина)
- Особливості.
- Можливості.
- Відмінності.
- Переваги.
- Недоліки.

5 УРОК.
Покрокова інструкція запуску нової турагенції або відновлення роботи туристичної компанії в цей непростий час.
- ФОП чи ТОВ?
- Яку форму опадаткування обрати. Плюси та мінуси від фахівців туризму з досвідом.
- Усе про банківську гарантію. Для чого вона потрібна. Де і як оформити на вигідних умовах.
- Чи потрібен наразі оффланй офіс?
- Все про касовий апарат у турагентства.
- Звітність.

2 УРОК
Бронювання турів з міжнародними туроператорами.
- Відмінності в бронюванні турів з міжнародними туроператорами.
Валютні операції. - Розглядаємо все детально на прикладах:
- Польські туроператори
- Німецькі туроператори
- Англійські туроператори
- Молдавські туроператори

4 УРОК
Формуємо самі тур.
- Прорахунок «тура під туриста». Коли в системах пошуку такого не має.
Які системи використовуємо для пошуку авіа. Чи є прямий літак до країни «х». Які авіакомпанії пропонують прямий перельот з країни «А» до країни «В» та по яких днях. - Резервація квитків на декілька днів без оплати.
- Шукаємо найкращі ціни на готель у туроператорів, через незалежні системи бронювання, конкурентні Booking, та на самому сайті готеля. Переваги та недоліки цих варіантів.
- Порівняння декількох систем бронювання трансферів по всьому світу.
- Рахуємо і пропонуємо туристам комбінований тур.
- Прорахунок і приклад свого авторського туру.

6 УРОК
Коротко про вихід на ринок та напрацювання власних клієнтів
- В яких нішах наразі можна отримати багато нових клієнтів.
- Яка реклама наразі працює на власному прикладі.
- Перша 1000 підписників на прикладі.
- Контент. Створення цікавого контенту.
- Інстаграм, Фейсбук, Тік Ток, Ютуб, телеграм канал.
- Що потрібно для старту.
- Переваги роботи з нашою франшизою.
- Умови нашої франшизи на сьогодні.

Кожен з 6 уроків проходить за спеціальною схемою роботи

Покрокові інструкції і спільна робота з викладачем

Домашнє завдання і додаткові матеріали для навчання

Можливість спілкування з викладачем в телефонному режимі і в месенджерах (viber, whatsapp, telegram)

Розбір домашнього завдання і коментарі викладача
КОМУ ПОТРІБЕН ОНЛАЙН-ПРАКТИКУМ?

Новачкам, які планують запуск своєї турфірми.

Турагентам, які зупинили працю під час війни, і хочуть відновити діяльність і мати чітке уявлення про туристичну галузь на сьогодні.











